CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 9 mars 2009

Olika dagar ;)

Halloojjjj :D

Fredag: Idag var jag med Carro på step up och bodypump, trodde jag skulle få världens träningvärk. Men jag stretchade så bra så jag fick ingen yeey :D

Lördag: Tittade på melodifestivalen med Carro, jag förstår mig inte på henne hon hejade på Carolin Af Ugglas (blää)
Jag tycker EMD ska vinna finalen :DD

Söndag. Inte gjort så mkt idag, skulle med Carro på arobic men hon ville inte köra i snöstormen som va då :P.

Måndag: Helt vanlig dag i skolan ska snart på inne bandy träning om det blir någon. MIN ÄLSKLING<33

1 kommentarer:

Anonym sa...

hahahh du stretchade inte alls bra...eller jo kanske...men du får fan böjja benen mer nästa gång!! då jävlar ska du få se på värk!!
imorrn aerobic!!
kramis!
love youuuu!