CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 26 augusti 2009

Onsdag

Jag klarade det! Jag skrev ett inlägg idag också :P hehe

Idag har det varit skola, ganska tråkig dag, fast Malin kom ju idag! :D:D:D Först hade vi matte i 1 timme (Tråkigt sätt att börja skoldagen med) sen hade vi vääääärldens hål, sen var det 5 min engelska för vi skulle ta foto där och det gick ju såklart inte bra för mig, när hon skulle ta fotot fick jag ett hårstrå i ögat så jag kommer säkert se HELT knäpp ut. haha

SkolDagen slutade med Idrott och bild.

När jag kom hem gick jag en sväng med Charlie sen var jag tvungen att plugga (buuuhhh). Vi har spanska glosor till imörgon :)
Min plutt :)<3

Allt för idag<33

Kisses and Hugs Susanne<3

1 kommentarer:

Malin sa...

KOlla min blogg! och säg vad du tycker om bilden.Miss eller diss?