CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 2 november 2008

Rolig helg =D


Hej ALLIHOOOOOPAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag har inte skrivit nå på några dagar, jag har varit lite upptagen för i fredags var Malin här och sov över och dagen efter var jag i stockholm.


Som jag sa så sov Malin över här. =D Först så
kollade vi kollade på Meet Dave och åt smörgåstårta, mums... sen åt vi lite chips och dipp :P lite senare söng vi singstar och vi körde på svåraste så vi var tvungen att skrika för att komma upp i den tonen vi skulle vara i hahaha.

Sen la vi oss och kollade på sex and the city The Movie. Sen kom Robert in vid två och sa åt oss att hålla käften ahahahah.


På morgonen skjutsade vi hem Malin sen åkte jag, Carro och Pappa till Stockholm för Carro skulle på visning och ville ha sällskap, så medans jag och Carro var på visningen så gick pappa runt lite i Stockholm och fotade båtar xD. Sen åkte vi därifrån och gick in i någon godisaffär och köpte MASSOR med godis =). Sen satt Carro och Pappa och as garvade åt mig, för ingenting :O.


Det var det jag hade berätta den här gången... Jo jag har varit hos Carro nyss och tittat lite på tv.


*pusspuss*

1 kommentarer:

Anonym sa...

....... .... ........ .... ..
.... ... . ....... .....
hhahahahhaha
*prickarna är diskutionen mellan pappa o mig som susanne inte hörde* moooahahhahahaa