CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 27 november 2008

xD



Hola a Todos ( Hej allesammans)





Som sagt så har jag inte haft så mkt tid att gå inte här efter som vi har fått en hund så jag har inte haft så mkt tid att istta vid datorn alls. =(. Så nu kände jag för att gå in här när jag kom in för en gångs skull.



Är han inte sööt ---------------------------->

Charlie mår jätte bra och trivs (hoppas jag) det ser ut som det iallafall, hehe. Han har ju börjat gått upp och ner för trappen nu *stolt* =). Men det är väl för vi mutar han med godis ;P.





Nu har jag inte så mkt mer att skriva... Jo Malin kommer imorgon så ska vi gå ut med Ludde och Charlie =D kulkul.





Hasta Mañana! (Vi ses imorgon)


Jag har spanska i skolan så jag tränar lite hehe xD

0 kommentarer: